Her er KS2 rapporten om E39 Vik-Molde
— Dovre Group og TØI mener Vegvesenet treffer godt på styrings- og kostnadsramma for E39 Vik-Molde. Vegvesenet får også ros for tekniske løsninger.
Nyheiter, pressemeldingar og kronikkar frå Statens vegvesen.
— Dovre Group og TØI mener Vegvesenet treffer godt på styrings- og kostnadsramma for E39 Vik-Molde. Vegvesenet får også ros for tekniske løsninger.
— Antall stenginger på norske veier hvor trailere er involvert økte med 36% i år, sammenlignet med i fjor.
— Nå foreligger de første resultatene fra en studie av forekomsten av mikroplast i slam og vann fra veianlegget på E16 Bjørum-Skaret.
— Tonnevis med stein fra Julakslatunnelen og Vardetunnelen på E39 Ålesund-Molde kan gjøre Grandfjæra til ny attraktiv bydel i Molde.
— Etter en lang vinter med krevende forhold har vi endelig passert 1000 meter inn i sørgående løp av tunnelen fra Avtjerna-siden.
— Statens vegvesen vil i samarbeid med totalentreprenør Bertelsen & Garpestad invitere til nytt informasjonsmøte om byggingen av ny E39 Lønset-Hjelset.
— Prosjektet DigiTunnelRens er et nytt forskningssamarbeid mellom Statens vegvesen og forskningsalliansen NORIN.
— Faglige grunnlag for behandling av delvis bompengefinansiering av E18 Retvet-Vinterbro er nå sendt Ås og Nordre Follo kommuner og Viken fylkeskomme.
— Hensikten med planforslaget er å legge til rette for etablering av ny bru til Eigerøy for å gi bedre framkommelighet til Eigerøy, særlig for tungtrafikk.
— Innspillene til planleggingen av ny E39/E136 fra Breivika til Ørskogfjellet strømmer inn til Statens vegvesen.