Kabelbruer og vifter på plass i Svartåstunnelen
— De fire tunnelene på E134 Damåsen-Saggrenda fylles nå med elektroutstyr og kilometervis med kabler. I Svartåstunnelen er de kommet lengst.
— De fire tunnelene på E134 Damåsen-Saggrenda fylles nå med elektroutstyr og kilometervis med kabler. I Svartåstunnelen er de kommet lengst.
— Mandag 28. januar var det overtagelsesbefaring på Damåsen-Tislegård strekningen - 1329 dager etter anleggsstart.
— Torsdag ettermiddag støpes den femtende og aller siste brua på ny E134 Damåsen-Saggrenda
— Om få dager er det akkurat to år siden arbeidet med E134-delstrekningen Trollerudmoen-Saggrenda startet.
— Sikkerhet har høyeste prioritet ved utbyggingen i E134 Damåsen-Saggrenda. Derfor må deler av anleggsområdene holde stengt for gående og syklende fram til planlagt vegåpning neste høst.
— –Takk til Statens vegvesen og entreprenøren for at dere reddet den gamle, flotte hengebjørka på nabotomta
— Fredag blir dekket til Sellikbekken bru støpt i en operasjon
— 6,3 km av ny E134 Damåsen-Saggrenda retning Notodden får fartsgrense 90 km/t. 8,4 km av vegen retning Drammen får 90km/t.
— Onsdag 21. november ble det markert at tiende og siste etappe av brudekket på Saggrenda bru ble støpt. Den 310 meter lange brua over Kobberbergselva er den største konstruksjonen på E134 Damåsen-Saggrenda-prosjektet utenom tunnelene.
— Monteringen av de første viltgjerdene langs ny E134 er nå i full gang over Damåsen. 14,7 kilometer med viltgjerder skal på plass før vegåpning om et år.