—
Fristen for høyringa var 6. juli. I svara kjem det fram mellom anna at ein del er mindre nøgd med at Trengereid stasjon forsvinn, og at dei er i mot sjødeponi. Mange er og positive til at det skal regulerast to alternativ i Vaksdal, og dei vil ha veg i Tolåsen.
—
På strekninga Arna-Stanghelle skal vi spare store kostnadar ved å etablere eit felles rømmingssystem mellom veg- og jernbanetunnelane på strekninga. Dette legg nokre viktige premiss for prosjektet.
—
I samband med oppstart av statleg reguleringsplan for E16 og Vossebanen Arna-Stanghelle, blir no planprogram og silingsrapport lagt ut til offentleg ettersyn i kommunane Bergen, Vaksdal, og Osterøy. Statens vegvesen og Bane Nor ber om innspel til arbeidet.
—
I desse dagar har Vegdirektoratet fått planprogrammet frå prosjektgruppa til gjennomlesing, og det er til slutt Kommunal- og moderniseringsdepartementet som avgjer kva tid dette skal ut på høyring.
—
Prosjektgruppa har gjort nye utgreiingar i Vaksdal og Trengereid. Prosjektgruppa vil mellom anna tilrå veg gjennom Vaksdal og ny utforming av kryss på Trengereid. Løysningar som er billigare enn andre alternativ.
—
Fellesprosjektet E16 Vossebanen Arna – Stanghelle har gjennom eit forprosjekt gjennomført ei omfattande siling av alternative løysingar for veg og jernbane innanfor K5-konseptet frå konseptvalutgreiinga.
—
Denne veka vil Statens vegvesen i samråd med Bergen kommune og Fylkesmannen starte kartlegging av Grimevatn. Her skal ein sjå om det er grunnlag for å starte eit vegprosjekt som skal betre tilhøva for bebuarar, bilistar og ikkje minst for gåande- og syklistar i området.