Skredsikring av E16 i Nærøydalen er omtalt i Nasjonal Transportplan 2025-2036, men den er ikke prioritert med midlar i første seksårsperiode og ventar no på finansiering frå Stortinget.

Reguleringsplan vart vedteken i 2016. Prosjektet har vore gjennom ekstern kvalitetssikring (KS2).

E16 Hylland - Slæn er ein del av hovudsambandet E16 Oslo-Bergen, og ei viktig åre mellom aust og vest. Planområdet ligg lengst vest i Aurland kommune, og går over til Voss herad. På strekninga i Aurland er det stor rasfare, og det ligg to dårlege tunnelar på strekninga i Voss som ikkje oppfyller tunnelsikkerheitsforskrifta.

Ein ny tunnel frå Hylland i Aurland kommune til Slæn i Voss kommune skal sikre strekninga mot skred, og generelt heve standarden på vegen. Tunnelen på 6,3 km vil avløyse dei eksisterande tunnelane i Stalheimskleivi, som ikkje tilfredsstiller krava i tunnelsikkerheitsforskrifta.

E16 Hylland-Slæn omfattar ein 6,3 km lang 2-felts tunnel. Den nye tunnelen får ca. 4 prosent stigning, og gir ein innkorting av vegen frå ti til åtte km.

Prosjektet har som mål å gi samfunnet ei god trafikkåre mellom aust- og vestland med trygg framkomst gjennom heile året. Dette gjeld både med omsyn til ras, og generell trafikktryggleik.

Bildet inneholder et kart som illustrerer hvor ny tunnel mellom Hylland og Slæn skal ligge.
Kart som illustrerer hvor ny tunnel mellom Hylland og Slæn skal ligge. Illustrasjon: Statens vegvesen

Veg:
E16
Fase:
Byggefase
Kommunar:
Aurland, Voss
Fylke:
Vestland
Finansiering:
Stat
Nasjonal transportplan:
Omtalt i NTP 2022–2033
Totalkostnad:
Styringsmål er på 2,3 miliardar 2022-kroner.

Nærøydalen. © NVDB, Geovekst, kommunene og Open Street Map contributors (utenfor Norge)

Kontaktar

Susanne Svardal

Prosjektleiar
Telefon:
951 91 861
E-post:

Karoline Rage

Kommunikasjonsrådgiver
Telefon:
47644964
E-post:

Sist oppdatert: