Målet for arbeidet med konseptvalutgreiinga(KVU) har vore:
- Å kartlegge behov knytt til transportsystemet i korridoren over Strynefjellet, inkl. arm til Geiranger. Transportsystemet for denne korridoren vil samtidig verte halde opp mot andre aktuelle aust-vest-samband for den trafikken det gjeld (E39 + E16/rv. 5–rv. 7, E134 o.a.).
- Å avklare aktuelle konsept for transportsystemet i korridoren.
- Å vurdere grad av måloppnåing for dei ulike konsepta.
- Å gjere greie for transportmessige og samfunnsøkonomiske verknader av dei ulike konsepta.
Utgreiinga munna ut i ei avgjerd om val av løysing og kostnadsramme. Samferdsledepartementet skriv følgjande om sitt vedtak knytt til KVU og KS1:
- Konsept B1 blir lagt til grunn for videre planlegging av rv 15 over Strynefjellet.
- Det legges til grunn en økonomisk ramme for endringslogg på 4100 mill. 2018-kr.
- Prosjektet er ikke prioritert i NTP 2018-2029. Prosjektet vil måtte vurderes opp mot andre prosjekt ved kommende rulleringer av NTP.
- Prioritering av midler skjer gjennom de årlige budsjetter.
- Det skal legges til rette for eventuell tilkobling til fremtidig helårsvei til Geiranger. Slik arm til Geiranger vil ligge på fylkesveinettet. Prioritering av veien tilligger derfor fylkeskommunale myndigheter.
- Hensynet til verneområder og villrein skal ivaretas i planprosessen, bl.a. ved tidlig involvering av miljømyndighetene.
Desse hovudlinjene skal leggjast til grunn for vidare planlegging. Framdrift for planlegging vil bli avklara i samband med rullering av Nasjonal transportplan.