Informasjonsmøte i Figgjohallen
— Vel 120 menneske var til stades for å få siste informasjon om vegprosjektet Ålgård–Hove.
— Vel 120 menneske var til stades for å få siste informasjon om vegprosjektet Ålgård–Hove.
— Statens vegvesen har startet reguleringsplanarbeidet for E39 Ålgård-Hove.
— Kommunal- og moderniseringsdepartementet avgjorde i sommer endelig trase for ny E39 ved Figgjo/Håland i Sandnes kommune. Det er alternativ B9 som er valgt, i tråd med Statens vegvesen anbefaling.
— Det er ikke oppnådd lokal enighet om trasevalg for ny E39 i området ved Håland–Figgjo i Sandnes.
— Revidert planforslag med tilleggsutredninger.
— Statens vegvesen la i 2012 fram planar for ny E39 mellom Ålgård og Hove. I tida etterpå kom fylkesmannen med fleire motsegn til planane, mellom anna grunna funn av den verna arten mjukt havfrugras i Bråsteinvatnet. I tillegg kom eit lokalt forslag om lengre tunnel forbi Håland. Statens vegvesen anbefaler difor nye alternativ for kor vegen skal byggast
— På bakgrunn av innspel til planane om ny E39 mellom Ålgård og Hove har Statens vegvesen kome fram til at to nye trasealternativ i området ved Håland kan utgreiast vidare: eitt med lengre tunnel og eitt alternativ som er ein meir austleg variant av det anbefalte alternativet, B1.
— Forslag til kommunedelplan med tilhøyrande konsekvensutgreiing for E39 mellom Ålgård og Hove er sendt til kommunane Gjesdal og Sandnes. Vegvesenet anbefaler kommunane å vedta alternativ L10.
— Statens vegvesen har sett på en lang rekke alternative løsninger for ny E39 mellom Ålgård sør (Skurve) i Gjesdal kommune og til Hove (kryss med rv. 13) i Sandnes kommune. Det er til sammen vurdert 36 forskjellige løsninger for vegtraseer og kryss, og av disse forslår Statens vegvesen i en rapport at 9 alternativer / varianter tas med i videre planarbeid.
— Sandnes kommune behandlet planprogrammet i bystyret 22. juni 2010, mens Gjesdal kommune behandlet dette i møte i plan- og økonomiutvalget 14. juni 2010.