Mange tilbod og stort sprik i prisane på E39 i Jølster
Det var stort sprik mellom tilboda som kom inn på bygging av ny E39 Bjørset-Skei. Implenia Norge AS hadde det lågaste tilbodet.
Fredag 6. januar vart det tilbodsopning på regionvegkontoret på Leikanger. Totalt kom det inn åtte tilbod, og det skilde om lag 120 millionar mellom det høgste og det lågaste tilbodet.
Implenia Norge AS var lågast med 319,3 millionar kroner. Nærast var Arbeidsfelleskapet Metrostav AS og Bertelsen & Garpestad AS med 372,6 millionar.
– Det har vore stor interesse kring dette prosjektet, det såg vi på tilbodssynfaringa i november. Vi er fornøgde med talet tilbod som kom inn og prisane, men er overraska over kor stort sprik det var mellom høgste og lågaste tilbod. Det lågaste tilbodet ligg også under forventa pris, seier prosjektleiar Svein Reidar Dale i Statens vegvesen.
No startar arbeidet med å kontrollrekne tilboda og sjekka at all dokumentasjon er lagt ved, før Vegvesenet tek ei endeleg avgjerd om kven som får oppdraget.
– Etter framdriftsplanen vert kontrakten med entreprenøren signert i løpet av februar. Anleggsarbeidet vil truleg starte i mars, seier Dale.
Namn på tilbydar | Tilbodssum ekskl. mva |
Hæhre Entreprenør AS | 399.861.206,16 |
Drange Maskin AS | 434.268.265,- |
Veidekke Entreprenør AS | 439.583.304,67 |
Vassbakk og Stol AS | 378.312.800,- |
Arbeidsfelleskapet Metrostav AS og Bertelsen & Garpestad AS | 372.653.627,- |
Implenia Norge AS | 319.320.575,36 |
Kruse Smith Entreprenør AS | 431.852.933,80 |
K.A.Aurstad AS | 389.920.300,55 |