Vinter-arbeid på Hardangerbrua
— Snømåking og teltliv er stikkord for arbeidet med bygging av Hardangerbrua så langt i vinter.
Nyheter fra prosjektet Hardangerbrua, som erstattet fergesambandet mellom Bruravik og Brimnes.
— Snømåking og teltliv er stikkord for arbeidet med bygging av Hardangerbrua så langt i vinter.
— Statens vegvesen har ei eiga ekspertgruppe frå dei nordiske landa som samtalepartnar i samband med planlegging og bygging av Hardangerbrua.
— Statens vegvesen varslar om at arbeidet i rv. 7 og 13 Vallaviktunnelen kan ta lengre tid enn dei 8 vekene ein har opplyst at tunnelen skulle vera stengt.
— Statens vegvesen får i all hovudsak medhald frå Klagenemnda for offentlige anskaffelser (KOFA) i avgjerda om tildeling av kontrakt for stål- og montasjeoppdraget på Hardangerbrua
— Den første storstøypen på brufundament til Hardangerbrua gjekk kontinuerleg i 50 timar.
— Det er tid for den første og største støypejobben på brutårna til Hardangerbrua.
— Statens vegvesen har fått på plass fire store informasjonstavler om bygging av Hardangerbrua.
— Vallaviktunnelen stenger i åtte veker frå 28. september kl. 06.00, men først blir det to nye netter med nattestenging, natt til 22. og 23. september.
— Ras og stenging av E16 i Nærøydalen fører til at den planlagde nattestenginga av rv. 7 og 13 Vallaviktunnelen blir utsett ei veke.
— Rv. 7 og 13 Vallaviktunnelen blir stengt frå kl. 22.00 til 06.00 på kvelds- og nattestid fire dager i veke 37 på grunn av førebuande anleggsarbeid.