Styringsmål fastsatt for E39 Stord-Os (Hordfast)
— Statens vegvesen sitt største utbyggingsprosjekt har fått fastsatt styringsmål!
— Statens vegvesen sitt største utbyggingsprosjekt har fått fastsatt styringsmål!
— Statens vegvesen har starta reguleringsplanarbeidet for E39 Stord–Os, og det neste året vil det bli gjennomført mange synfaringar i området.
— Statens vegvesen skal bygge den 5,5 kilometer lange flytebruen over Bjørnafjorden i stål, og ikke i betong. Det er godt klima- og budsjettnytt.
— Statens vegvesen har fått kartlagt naturmangfaldet i planområdet for E39 Stord-Os (Hordfast). Rapporten frå Asplan Viak supplerer naturkartegginga frå kommunedelplanen frå 2015.
— Statens vegvesen har valt Fugro Norway AS til å utføre bølgemålingar i Bjørnafjorden. Målingane startar i august 2021.
— Tilsette i Vegvesenet som jobbar med prosjektet er no klare for å gire opp, og planlegge- og bygge ny E39 frå Stord til Os. Strekninga ligg inne i regjeringa sitt forslag til ny Nasjonal Transportplan (NTP).
— – Med eit så sterkt lag er eg sikker på at dette blir eit svært vellykka reguleringsplanarbeid, seier Utbyggingsdirektør i Statens vegvesen, Kjell Inge Davik.
— COWI AS er innstilt som vinner av anbodskonkurransen om utarbeiding av reguleringsplan for strekninga E39 Ådland-Svegatjørn.
— Statens vegvesen har no motteke tilbod på konsulenttenester for å utarbeide detaljreguleringsplan for ny E39 Ådland -Svegatjørn.
— Torsdag 28. januar arrangerer Vegvesenet en fagdag hvor noen av landets fremste eksperter på digitale modeller av bruer gi deg et innblikk i hvordan de jobber med BIM og digitale tvillinger.