Aluminium gjer brua fleire tusen tonn lettare
— Bruk av aluminium i bygging av bru over Langenuen kan gje lågare kostnadar- og Co2 utslepp, redusert vedlikehald og ei fleire tusen tonn lettare bru.
— Bruk av aluminium i bygging av bru over Langenuen kan gje lågare kostnadar- og Co2 utslepp, redusert vedlikehald og ei fleire tusen tonn lettare bru.
— Statens vegvesen takkar for dei mange og nyttige innspela som er komne inn ved oppstart av reguleringsplanarbeidet for E39 Stord - Os.
— Deling av åpne data mellom Norges to største byggherrer skal sørge for god samhandling mellom byggherre og entreprenør.
— Statens vegvesen har lyst ut anbodskonkurranse i samband med reguleringsplanarbeidet for E39 Stord-Os. Frist for å levere tilbod er 28. januar 2021.
— Statens Vegvesen er i gang med å førebu arbeidet med reguleringsplan for E39 Stord-Os. Norsk Institutt for Bioøkonomi (NIBIO) er engasjert til å gjere jordsmonnkartlegging hausten/vinteren 2020 som ein del av plangrunnlaget.
— Vegvesenet har besøkt produksjonsskipet Jotun FPSO i jakta på dei beste løysingane for bru over Bjørnafjorden.
— Bjørnafjorden Open Live Center og maskinlesbar V440 vant building SMART International sin utmerkelse for beste byggherreledelse.
— Her finn du svara!
— Fekk du ikkje med deg direktesendinga av informasjonsmøtet? Her finn du opptak av sendinga og presentasjonen som blei vist.
— Sopra Steria er tildelt kontrakten for å utvikle Bjørnafjorden Open Live Center (BOLC). Kontrakten har en verdi på 18 millioner kroner. Prosjektet starter opp i høst, og målsetningen er å lansere BOLC-dashboard i slutten av juni 2021.