Rattsø-bom om Hardangerbrua
— – Professor Jørn Rattsø tar feil når han påstår at kostnaden med bygging av Hardangebrua ble tredoblet.
Nyheter fra prosjektet Hardangerbrua, som erstattet fergesambandet mellom Bruravik og Brimnes.
— – Professor Jørn Rattsø tar feil når han påstår at kostnaden med bygging av Hardangebrua ble tredoblet.
— Siste kontrakt for Hardangerbrua-prosjektet er oppsetting av visningskilta for vegrutene over brua som har avløyst det nedlagte ferjesambandet Bruravik–Brimnes.
— Det er klart for fullføring av elektroarbeidet på Hardangerbrua, etter at den danske entreprenøren gjekk konkurs i oktober 2013.
— Entreprenøren må leggja ny asfalt i rv. 7-delen av den nye Butunnelen ved Hardangerbrua.
— Statens vegvesen har mellombels stengd siste nisje for havari og parkering i munninga av Butunnelen ved Hardangerbrua.
— Kostebilen har gjort jobben, alle hindringar er rydda vekk - og det er klart for asfaltlegging på Hardangerbrua. Samstundes er det stadfesta at kommunalminister Liv Signe Navarsete vil opna brua 17. august 2013.
— Statens vegvesen har skrive kontrakt med AF Gruppen om bygging av rasteplass til Hardangerbrua på Bu.
— Statens vegvesen har ei eiga ekspertgruppe frå dei nordiske landa som samtalepartnar i samband med planlegging og bygging av Hardangerbrua.
— Statens vegvesen varslar om at arbeidet i rv. 7 og 13 Vallaviktunnelen kan ta lengre tid enn dei 8 vekene ein har opplyst at tunnelen skulle vera stengt.
— Statens vegvesen får i all hovudsak medhald frå Klagenemnda for offentlige anskaffelser (KOFA) i avgjerda om tildeling av kontrakt for stål- og montasjeoppdraget på Hardangerbrua