Rattsø-bom om Hardangerbrua

— – Professor Jørn Rattsø tar feil når han påstår at kostnaden med bygging av Hardangebrua ble tredoblet.

Siste kontrakt for Hardangerbrua

— Siste kontrakt for Hardangerbrua-prosjektet er oppsetting av visningskilta for vegrutene over brua som har avløyst det nedlagte ferjesambandet Bruravik–Brimnes.

Ny elektro-start på Hardangerbrua

— Det er klart for fullføring av elektroarbeidet på Hardangerbrua, etter at den danske entreprenøren gjekk konkurs i oktober 2013.

Stengd nisje ved Hardangerbrua

— Statens vegvesen har mellombels stengd siste nisje for havari og parkering i munninga av Butunnelen ved Hardangerbrua.

Klart for asfalt på Hardangerbrua

— Kostebilen har gjort jobben, alle hindringar er rydda vekk - og det er klart for asfaltlegging på Hardangerbrua. Samstundes er det stadfesta at kommunalminister Liv Signe Navarsete vil opna brua 17. august 2013.

Nordisk ekspertgruppe

— Statens vegvesen har ei eiga ekspertgruppe frå dei nordiske landa som samtalepartnar i samband med planlegging og bygging av Hardangerbrua.

Omfattande tunnelarbeid

— Statens vegvesen varslar om at arbeidet i rv. 7 og 13 Vallaviktunnelen kan ta lengre tid enn dei 8 vekene ein har opplyst at tunnelen skulle vera stengt.

Støtte frå KOFA

— Statens vegvesen får i all hovudsak medhald frå Klagenemnda for offentlige anskaffelser (KOFA) i avgjerda om tildeling av kontrakt for stål- og montasjeoppdraget på Hardangerbrua